MITSUBISHI Audi VW LED žibintu blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
LED remontinis komplektas. MITSUBISHI Audi VW LED žibintu blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173 - tinka visiems automobiliams kuriuose stovi tokspat blokas. Blokas tarnaus ilgiau ir garantuos, kad net ir naktį kelyje matysite aiškiai!
Specifikacijos:
Detalės numeris: 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
Būklė: Naudotas
Žibinto pusė: Dešinė/Kairė
Blokui suteikiama 6 mėnesių garantija!
LED valdymo blokas tinka automobiliams:
Audi Q7 4M 2015- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
Audi A4 B9-8W 2015- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
VW Touran II 2015- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
VW Tiguan 2016- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
VW Polo 5 6C 2014- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
VW Passat B8 2015- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
VW Multivan T6 2015- LED uždegimo blokas 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
Taip pat tinka visiems automobiliams kuriuose stovi tokspat blokas.
Komplekta sudaro:
1vnt. Led žibintų blokas
Šiandien net patyrę vairuotojai
kartais labai paviršutiniškai supranta priekinių žibintų konstrukciją. - Tokia
šiandien jų įvairovė. Pabandykime išsiaiškinti šią temą ir kartu suprasti tokią
svarbią šiuolaikinio automobilio dalį.
Saugumas ir
patogumas - 7PP 941 571 AE / 7PP941571AE / W003T25173
Pagrindinė priekinių
žibintų užduotis - kuo ryškiau apšviesti kelią priešais automobilį ir neakinti
kitų eismo dalyvių. Tai pirmiausia taikoma artimosioms sijoms. 1957 m. pagal
Europos standartus buvo įdiegta asimetriško šviesos pasiskirstymo užtemdymo
linijos (BLE) koncepcija. AEB - tai linija kelyje (maždaug 55-60 m atstumu
priešais automobilį), kur šviesos spindulys turėtų baigtis ir tapti beveik
visiškai tamsus. Asimetrija pasireiškia tuo, kad dešinioji šviesos pluošto pusė
šviečia toliau, taip akcentuodama dešinę kelio pusę ir kelkraštį. Iki XX a.
dešimtojo dešimtmečio teisingas CTG buvo pasiekiamas šviesos spindulius
atjungiant filtrais ir užuolaidomis, vėliau atsirado kitų sprendimų, tačiau
pirmiausia reikia atkreipti dėmesį į tai, kas svarbiausia.
Automobilio priekiniai žibintai su
paraboliniu reflektoriumi
Iki 1990-ųjų visuose
automobiliuose buvo įrengti priekiniai žibintai su veidrodiniu paraboliniu
reflektoriumi. Žibintas juose buvo išdėstytas griežtai centre, o tai patogu tolimosioms
šviesoms, kai spinduliai patenka į visą reflektoriaus paviršių. Kai įjungiamos
artimosios šviesos, specialus filtras neleidžia spinduliams patekti į
veidrodžio apačią. Lemputė taip pat buvo uždengta specialiu dangteliu, kuris
neleido šviesai sklisti tiesiai į priekį.
Šių priekinių žibintų
trūkumas - mažas efektyvumas. Tik dalis žibinto šviesos pateko ant kelio. Tai
patvirtina, kad efektyvumas yra 27 %. Nė vienas šiuolaikinis automobilių
gamintojas nebenaudoja tokio tipo priekinių žibintų.
Automobilių priekiniai žibintai su
sudėtingos formos atšvaitu (reflektoriumi)
Dešimtajame
dešimtmetyje, atsiradus visiškai naujoms medžiagoms, pasikeitus technologijoms
ir automobilių pramonėje pradėjus taikyti kompiuterinį modeliavimą, atsirado
sudėtingos formos atšvaitai, kurie iš esmės pakeitė priekinių žibintų išvaizdą.
Lempa vis dar uždengta apsauginiu
dangteliu
Atšvaitų reflektorius
yra suprojektuotas taip, kad jo šviesa patektų į reikiamą kelio vietą.
Kiekvienas priekinio žibinto posūkis yra atsakingas už tam tikro kelio ruožo
apšvietimą. Tai liečia ir viršutinę, ir apatinę automobilio žibinto dalį.